Frissítve: 2019.01.19.
Ebben a bejegyzésben a középkonzol kapcsolósor került a boncasztalra.
A kiszerelés menetét a linkre kattintva találod.
A fentiek alapján látható, hogy leleményesek a ködlámpa kapcsolót egy egyszerű mikrokapcsoló beforrasztásával és a gomb rögzítéseinek átvágásával beépíthetik. Igaz, a piktogram nem lesz rajta a gombon, de ez a működést nem befolyásolja.
A HLX és hasonló magas felszereltségi szintek esetén a vezető oldali ablakemelő gomb egy hosszabb nyomásra felhúzza illetve lehúzza az ablakot. Ezt a változatot is sikerült felboncolni, ennek az elektronikának a képei láthatók alább.
A csatlakozók kiosztása:
“A” jelű csatlakozó (a két soros fekete egyik fele)
1 – Központi vezérlőkészülék, F csatlakozó 29, vészvillogó kapcsoló világítása
2 – Központi vezérlőkészülék, F csatlakozó 32, hátsó ablak fűtés kapcsoló
4 – Központi vezérlőkészülék, F csatlakozó 35, hátsó ködzárófény kapcsoló
5 – Központi vezérlőkészülék, F csatlakozó 34, vészvillogó kapcsoló
6 – Utastéri biztosítéktábla, F49
7 – Testcsatlakozás a műszerfalon, baloldalon
“B” jelű csatlakozó (a két soros fekete másik fele)
16 – Központi vezérlőkészülék, E csatlakozó 20, első ködlámpa kapcsoló
“C” jelű csatlakozó (a fehér színű)
1 – Utastéri biztosítéktábla, F48
2 – Testcsatlakozás a műszerfalon, baloldalon
3 – Bal első ablakemelő motor
4 – Bal első ablakemelő motor
5 – Jobb első ablakemelő motor
6 – Jobb első ablakemelő motor
7 – Utastéri biztosítéktábla, F47
8 – Testcsatlakozás a műszerfalon, baloldalon
2 hozzászólás